loading...
ممد خواجه
ممد خواجه بازدید : 165 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

اس ام اس خداحافظی از دوستان غمناک

 

میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ،

یک نفر دست هایش تکان بخورد .

 

 

 

 

 

اس ام اس خداحافظی از دوستان غمناک


 

 

شرر زدی جگرم ، نازنین خداحافظ

شکست بال و پرم ، نازنین خداحافظ

دوان به سوی توبودم ، که از جفا تیری

زد عشق بر کمرم ، نازنین خداحافظ

 

اس ام اس خداحافظی از دوستان غمناک

 


برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن .

 

اس ام اس خداحافظی از دوستان


چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم

خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!!

 

خداحافظی از دوستان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2786
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,227
  • بازدید ماه : 8,980
  • بازدید سال : 76,239
  • بازدید کلی : 512,819